Archiwum - marca 2008

Polska - czyli jakto politycy chcą zmienić nasz Kraj na ... inny :D

Autor: waldi-1 | Kategorie:
Tagi:
03. marca 2008 18:04:00
Polska …
Hmm zauważyliście że przez ostatnie 18 lat, w każdych wyborach wygrywa ktoś kto obiecuje że Polska będzie innym krajem. Najpierw Pan Elektryk obiecywał nam drugą Japonie, potem w wyborach wygrał Filipińczyk, następnie wygrał nowy nr Polski a teraz mamy mieć Irlandie… Fajnie nie? A nam się żyję jak żyło, to jest ciekawe że tak naprawdę nie ważne kto rządzi czy facet po zawodówce czy niepełny magister, czy profesor czy magister, to kurwa tu się nic nie zmienia……. Takie tam moje narzekania…

Biurokracja - moja przygoda w urzędzie...

Autor: waldi-1 | Kategorie:
Tagi: emo, fundusze, kasa, pieniądze, piersi, praca, seks, unia, urzędy
03. marca 2008 17:58:00
Biurokracja….
Jeśli ktoś z was kiedykolwiek załatwiał coś w polskich urzędach, nosił pit, czy cokolwiek innego do urzędu, lub miał coś z tym do czynienia. Ten na pewno czuje o czym będę pisał.
Jak mnie wkurwia że w tym kraju zwanym Polską, trzeba kurwa błagać, korzyć się, i ogólnie kurwa płaszczyć w urzędzie! Ale pytanie poco? Przecież ta Pani co siedzi gdzieś w okienku, ma kasę z moich i twoich podatków, przecież to ty i ja jej płacimy pensję, ubezpieczenie, ZUS, etc. To ja i ty sponsorujemy wyjazdy jej dziecka na kolonie (jeśli oczywiście fundusz socjalny działa jak trzeba). A mimo to idziemy tam jak po prośbie… wiem że nie wszędzie tak jest, są normalni ludzie z którymi łatwo się dogadać, przyjemne i miłe panie, wyrozumiałe. Wiem że takie urzędy też istnieją, i często spotykam takich ludzi na swojej drodze, ale częściej spotykam urzędników którzy w dupie mają mnie i cała resztę petentów, i chcą przesiedzieć te 8h ….
Kiedyś miałem się dowiedzieć o jakieś tam dofinansowanie unijne, wiec zapierdalam sobie radośnie do pewnego urzędu, tam do odpowiedniego pokoju ( piechotą bo nie było napisane piętro – mój błąd). Ale zanim dalej to jak wyglądał pokój – 4 biurka przy każdym jakis urzędnik, jedna babka zajęta drugiego niema a reszta siedzi nic nie robi. Wiec ja podbijam do pierwszego z brzegu i mowie z czym przychodzę, dla porządku nazwijmy go urzędnikiem X (to ważne) a naprzeciw niego siedzi Y (który nic nie robił), no wiec mowie dla gościa tłumaczę, co i jak, on wysłuchał i mówi że musze zejść 3 pietra niżej. (AAAAAA zapomniałem to była godzina 14 to też ważne). No to ja zapierdalam tam gdzie mnie wysłał, ale tam w pokoju babeczka mówi że to nie tu i musze zapierdalać na 6 piętro do jakiegoś innego pokoju, stamtąd mnie wysłali na 4 piętro do jakiejś babki ona mnie pokój dalej, a tam spotkałem starszą kobietę, która jak się okazało była jakąś fiszą ( a dla pełnego obrazu, to była zima, a ja w zimowej kurtce po schodach zapierdalałem). I ja taki spocony wkurwiony na maksa, wchodzę i mowie jej z czym przychodzę, no więc ona próbuje mnie odesłać gdzieś dalej… no i pękłem, ( do wszystkich Emo – NIE PLAKAŁEM ALE SIĘ WKURWILEM) i mowie jej gdzie byłem, no z kolei ona się wkurwiła i dzwoni do tych chujów co to mnie wysłali po tych pokojach, opierdoliła, i kazała iść do tego pierwszego pokoju co żem na początku był. Wszedłem i zgadnijcie z kim musiałem pogadać, tak nie mylicie się z urzędnikiem Y. Ten chuj zamiast mnie przyjąć to kurwa chciał spokojnie przesiedzieć ostatnie 40 min swojego dnia pracy… no oczywiście się nie było dofinansowania na ten projekt który chciałem… ale cała przygoda przypominała mi jedno z zadań Asterixa… po prostu szok

Na pewno zdarzyło się wam mieć coś podobnego, jak tak to piszcie co :D posmiejemy się z takich urzędów…

To właściwie jeden taki przykład, ale mógłbym znaleźć ich więcej, jak choćby paranoja z PITEM. Mieszkam rzut bretem od urzędu skarbowego, ale ten akurat nie jest mój (znaczy ja w innym numerze jestem). Mój jest kurwa godzinę z buta albo 20 min autobusem i 7-10 min z buta od przystanku. Żeby było śmieszniej, oba urzędy są rozlokowane w tej samej części miasta…I ja żeby zapłacić haracz dla państwa, musze zapierdalać z pitem… albo go wsłać…. Tak czy siak sieka totalna, a jeszcze jak chcesz żeby ci zwrot podatku przelali to kolejny papier wypełniaj… ok. to mój obowiązek, wiem że musze, ale dlaczego kurwa to zawsze jest takie upierdliwe?
Kocham mój kraj, kocham Polskę, zawsze tak było – ale coraz częściej musze sobie to powtarzać, nie chodzi tu o Kraj, ale o to co się tu dzieje, coraz mocniej musze siebie przekonywać że chce tu żyć…

Subiektywizm - czyli kurwa do znudzenia otym samym!

Autor: waldi-1 | Kategorie:
Tagi: debil, debilka, emo, kobieta, kretyn, kretynka, piersi, sex
03. marca 2008 17:22:00

Subiektywizm…

Dziś zacznę właściwie od tzw. dupy strony, czyli od końca. Otóż jak już pisałem parę notek wcześniej ten zajebany blog, jest moim punktem widzenia, jest subiektywny jak tylko subiektywny może być. Wiec , do wszystkich tych popierdoleńców którym się nie podoba że pisze tu tak a tak , to jest mój punkt widzenia wiec spierdalać, niepodoba się - nie czytać! Będę klną, i pisał co mi się żywnie podoba. Będę pisał o całujących się facetach ze są pedałami, bo są! Będę pisał o Emo że są załośni, BO SĄ!!! Będę klną ile wlezie bo to kurwa mój blog! I chuj wam do tego!  Wiec do tych miłośników Emo itp. rzeczy – dwa kroki w bok! :D A co do tych którym się nie podoba że ilość ortów to …. – staram się nie robić i korzystać z Worda! Więc mam nadzieje że nastąpiła poprawa w czytelności bloga. (Nauczka odebrana, wnioski wyciągnięte etc. )

To tyle jeśli chodzi oto czyj to blog i oczym on jest.

    POWTARZAM – NIEPODOBA SIĘ? RAZI CIE? OBRAŻA?

                TO GO DO K+)(()*& NIE CZYTAJ!!!!

Wasz uniżony sługa, właściciel czarnego pasa w narzekaniu, sensej marudzenia, mistrz malkontenctwa, rasowy polak, czyli ja – waldi!



P.S.
to nie oznacza ze jesli sie nie zgadzacie z tym co napisalem to macie tego nie napisac :)
ta notka to tak dla przypomnienia!:D

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
252627282912
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

wwwlolablogpl | misiorno | szklana-wiedzma | nudzesie | tandios | Mailing