Komentarze

dysfunkcyjny idiota, pozna dysfunkcyjna inteligenta dziewczyne

Autor: waldi-1 | Kategorie:
Tagi:
26. czerwca 2008 17:47:00
Wiecie chyba osiagnolem szczyt w swoim narzekaniu, oto ja mistrz, posiadacz szczero-czarnego pasa w narzekaniu, wkurwilem się na siebie…. Tak proszę panstwa sam siebie zaczolem wkurwiac!!! To jest tak schizofreniczne ze aż się wystraszyłem! Czy aby zemna wszystko w porządku… ale jednak tak…. Choc z drugiej strony…. Kto wie..
Tak czy siak, wkurwiam się do tego stopnia ze siebie znielubiłem!! A to już osiagniecie bo wszak mnie nie można nie lubic… a może można… ?
No w każdym raziem doszedłem do wniosku ze jestem kurwa tak chojowo dysfunkcyjny ze prawie nie przystosowany do zycia w społeczeństwie.
Bo kurwa jak można być takich człowiekiem, kurwa narzekac na wszystko, nie lubic ludzi, i kurwa być z tego jeszcze dumnym! Przeciez to jakas socjopatia!
Ja, człowiek który za niedługo będzie mogl uchodzic za wyksztalciucha, kurwa „przyszla elyta” narodu, kurwa narzekam na wszystko na wszystkich i nie lubie siebie.
Kurwa można się wkurwic!
Przeciez, kurwa klasc sobie samemu klody pod nogi, no kurwa to tylko nieliczni potrafia… a kurwa jeszcze ukierunkowac złość tak by dawala przyjemność – to jest patologia!
Do chuja, czasem odnosze wrazenie ze to wszystko robie sobie kurwa z jakas dzika masochistyczna przyjemnością (a może lepiej sadomasochistyczna)
I Kurwa tak jak się przyjże wszystkiemu, to normalnie krew mnie zalewa dwudziestoparoletni facet, który kurwa widzi wszystko na szaro (tak wiem ale daltonizm to nie jest wytłumaczenie, przeciez tu chodzilo o przenosnie! I nie dyskryminowac tych dla których zielony jest taki sam jak czerwony, albo na odwrot… )
Tak, wkruwiam sam siebie… to chyba już naprawde choroba….
resume help
The time for discussion is over. It is time for action.
Kachina
  • 22. sierpnia 2008
Bardzo mi się podoba Twój blog, dokladnie wszystko to co sama chcialabym powiedziec,ale mi nie wypada,bo jestem kobieta znaczy sie lachonem (mam nadzieje,ze nie xero jednak) :D
Czyli ogolny wkurw zreszta uzasadniony - troche jak w Dniu Świra, jak czlowiek poczyta to od razu z niego powietrze schodzi :)
Pozdrawiam i trzymaj tak dalej!
Narzekam
U mnie to same też ciągle na coś narzekam.

Od wszystkiego ostatnio zachciało mi sie narzekać i patrz znalazłem nawet serwisik na którym można ;)

http://www.narzekaj.pl

pozdrawiam
waldi-1
  • 30. czerwca 2008
hehehehe a co juz sie konstruktywnie skrytykowac nie mozna?
a co myslalas ze jestem normalny? czytalas blog?:)
nieznosna lekkosc bytu
  • 30. czerwca 2008
no to jestes pierdolniety najwyrazniej i sam nie wiesz, o co ci chodzi... bije od ciebie szczesciem w tej nocie. faktycznie pogratulowac
waldi-1
  • 29. czerwca 2008
heheh najlepsze jest to ze nie jestem zdolowany ani depresyjny :)
nieznosna lekkosc bytu
  • 28. czerwca 2008
Kraze sobie po blogach, zeby poprawic nieco depresyjny, sesyjny nastroj i na co trafiam? kurcze, to sa bardziej zdolowani i depresyjni ode mnie? przezuce się chyba na basha...pozdrawiam
milosc_w_czasach_zarazy
polecam psychotesty w necie.
ubarwiają.
mi zawsze wychodzi, że mam depresję :D

wwwlolablogpl | misiorno | szklana-wiedzma | nudzesie | tandios | Mailing